Η γεωγραφία επηρεάζει τη γεωργία. Οι συνθήκες στην Κρήτη δεν είναι ίδιες με αυτές στη Δράμα. Μια καλή αγροτική ιστοσελίδα πρέπει να προσφέρει πληροφορία ανά περιοχή, με τοπικά δελτία καιρού, ασθένειες, προειδοποιήσεις και συμβουλές.
- Πίνακες με προτεινόμενες καλλιέργειες ανά έδαφος
- Εβδομαδιαία ενημέρωση για προβλήματα (π.χ. περονόσπορος, παγετός)
- Τοπικές τιμές προϊόντων από συνεταιρισμούς
Η μετάβαση σε οικολογική καλλιέργεια χρειάζεται ενημέρωση:
- Πιστοποιήσεις, κόστη, διαδικασίες
- Συμβουλές για οργανικά σκευάσματα
- Περιβαλλοντικές επιπτώσεις καλλιεργειών
Οι καταναλωτές θέλουν πράσινα προϊόντα. Οι παραγωγοί πρέπει να γνωρίζουν πώς να κάνουν τη μετάβαση σωστά.
Η αγροτική δημοσιογραφία δεν είναι μόνο αναφορά σε τιμές σιταριού. Είναι:
- Ρεπορτάζ για πλημμύρες και καταστροφές
- Αρθρογραφία για αποτυχίες προγραμμάτων
- Παρουσίαση καινοτομιών και μικρών επιτυχιών
Η φωνή του αγρότη πρέπει να φτάνει παντού.

